Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 25 stycznia 2011

Rozdział 9: Nie wysilaj się.

Miałam dość, nie chciało mi się z nim gadać. Poszłam do swojego pokoju i zasnęłam...


...Po przebudzeniu chwile leżałam w łóżku, ale znudziło mi się i zeszłam na dół. Justin z Chrisem oglądali TV.
J: Aaa... - Usiadłam koło Justina i spojrzałam na niego, a ten dureń zaczął się drzeć.
K: O co ci chodzi?
Ch: Katy czy ty patrzyłaś dziś w lustro?
K: Przestańcie się wygłupiać, aż tak źle nie wyglądam żeby się drzeć na mój widok.- Mówiłam to idąc do lustra...
K: Aaa... Dobra mieliście racje, zaraz wracam.
Mieli racje wyglądałam koszmarnie nic dziwnego że Justin się tak darł. Weszłam do pokoju i pierwsze co zrobiłam to poszłam do łazienki. Umyłam się i lekko pomalowałam rzęsy tuszem, ubrała się w to (klik), musnęłam usta błyszczykiem i zeszłam na dół.
J: Wow... ślicznie wyglądasz.
K: Nie wysilaj się.
J: Nie no serio, po raz pierwszy widzę cię pomalowaną i na obcasach i jestem pod wrażeniem. A wgl. skoro Justin Bieber mówi ci takie rzeczy to powinnaś się cieszyć.
K: Jakoś nie za bardzo mi do śmiechu.
J: A po ilu tabliczkach czekolady ty się uśmiechniesz???- Odpowiedziałam mu sztucznym uśmiechem i usiadłam obok Chrisa. Leciała Hannah Montana byłam w szoku że oni oglądają bajeczki dla małych dzieci, nie zdziwiłabym się gdyby to były Teletubisie, ale Hannah Montana.
K: Co wy oglądacie? Chris oddawaj mi tego pilota!!!
Ch: Nie oddam ci go!
K: A założymy się?- Zaczęłam go gonić po całym domu, nie złapałam go, bo schował się w łazience i zamkną drzwi. Wróciłam na kanapę.
J: I co złapałaś go w tych szpilkach?
K: Nie bo schował się w łazience.
Ch: Nie złapałaś mnie!!!
K: Ch: Chris nie drzyj się tak!!!!!!!!
Ch: Dobra Justin wymyślamy jej zadanie.
J: Ok... mam!!! Oświeciło mnie!!!
K: Ooo.. to jakaś nowość.
Ch: No co?
J: Erotyczny taniec
K: Chyba cie posrało!!!!!!!!
Ch: Świetny pomysł, chętnie popatrzę.
J: No ja też.- Stwierdził i poruszył brwiami. I tak mogą sobie pomarzyć żadnego tańca nie będę tańczyła.
K: Nie zmusicie mnie.
J: A może jednak.- Siedziałam na kanapie bez ruchu.
Ch: Dobra Justin daj jej spokój, zaraz wymyślimy jej inne zadanie i już nawet wiem jaki.
K: Tylko nie takie durne jak tamto.
Ch: Ok, musisz zrobić nam po siedem naleśników i dwie gorące czekolady. Justin u nas śpi więc pościelisz nam łóżka..Justin chcesz coś jeszcze?
J: No nie wiem może niech mi poczyta na dobranoc.
K: Dobra niech wam już będzie.
Na początek zabrałam się za robienie naleśników, a Dzieci Neo oglądały TV.... W końcu skończyłam jeszcze tylko cztery gorące czekolady.
K: Gotowe!!!- Wydarłam się na cały dom, chyba usłyszeli.
Ch: Już gotowe? Szybka jesteś.
K: Zamknijcie się i jedzcie, przez was spędziłam tu godzinę, wiecie co ja mogłam zrobić przez ten czas?
Ch: Nie i nie chcemy wiedzieć.
Poszłam do swojego pokoju usiadłam na fotelu i włączyłam mojego laptopa. Muszę sprawdzić co się działo w wielkim świecie. Na początku zajrzałam na Twitter, Justin mnie Follow przyjęłam, na TT nic ciekawego no to teraz poczta. Ooo.. dwie wiadomości od Cami:

" Hej ;*** nie mogę się z tb połączyć, nie odbierasz telefonów. Coś się stało? Odpisz proszę."

Hmm... nie odbieram telefonów, ale jak kto? Spojrzałam na telefon, no tak rozładowany nic dziwnego że nie można się ze mną połączyć. Wzięłam mojego fona i włączyłam do ładowania. Nic więcej nie było na poczcie, więc wyłączyłam laptopa i stwierdziłam że mam ochotę na gorącą kąpiel. Po 2 godzinnej rozkoszy w wannie stwierdziłam że pora wychodzić, chwyciłam ręcznik wytarłam się i założyłam to (klik). Ubrałam się na luzie za chwilę i tak będzie wieczór i przebiorę się w piżamę. Zeszłam na dół, naczynia po naleśnikach były w zmywarce o to jakaś nowość. Obżartuchy leżeli na kanapie i oglądali MTV.
K: Smakowało panom?
J: Było pyszne, nie wiedziałem że tak świetnie gotujesz.
K: Dużo rzeczy o mnie nie wiesz.
J: Jak zostaniesz moja żona to takie dobre naleśniki chcę codziennie na śniadanie i na kolacje.
K: Że co proszę?
J: Nic nic, siadaj.- Machną ręką i poklepał miejsce na kanapie koło niego. Przewróciłam oczami i usiadłam. Na MTV leciał Pudelek lubię ten program jest nawet ciekawy.
Ch: Katy ty się tak nie rozsiadaj tylko idź pościel mi łóżko, bo jestem śpiący i chce iść spać.
K: Od kiedy sługa ma lokaja?- Zapytałam i poszłam ścielić to łóżko niech będę to miała już za sobą....CDN

                                                                        ***

Jest 9 rozdział ;*** Jak bd widzała 6 kom. to bd NN xD

8 komentarzy:

  1. Dawaj NN to jest Super i wciąga

    OdpowiedzUsuń
  2. TO jest zajebiste :d uwielbiam to czytac :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebviste czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na następne ! Zaprosze kumpli a jak ktoś da jescze 1 kom to będzie jutro nowa nota ??

    OdpowiedzUsuń
  5. CZekam na next notę jest extra

    OdpowiedzUsuń
  6. Halo to kiedy naastępny rozdział ??

    OdpowiedzUsuń
  7. kurde zarabiste najlepsze bylo na pocztaku to jak krzynela na swoj widok przypomnialo mi to scene jak wrocilam z wesela i se makijazu nie zmylam jak sie w lustrze zobaczylam to krzyknela" łoo kurwa" xDD i to zadanie taniec erotyczny mega normalnie:D

    OdpowiedzUsuń