Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Rozdział 26:Cześć. Jestem Jaden.



Sh: Jak ci się to udało, że się nie dowiedzieli?
K: Nie wiem... sama się dziwię. Tylko jak oni teraz nie kupią tych piw to mamy przejebane.-Drzwi się otworzyły. Wszedł Justin, a za nim Chris.
K: Powiedzcie, że macie. 
Ch: Mamy.
K: Serio? Gdzie?
J: Nie mamy... nie żartuj sobie Chris...

... K: To macie czy nie?! - Wkurzyłam się. To jest poważna sprawa, a oni sobie żartują.
J: Spokojnie...
Ch: Justin, nie żartuj sobie. Mamy.
Sh: Tak.? Gdzie? - Shirl podeszła do Chrisa i złapała go w kroczu.
K: Shirl..?
Sh: Cii... Teraz mnie nie okłamie.- Puściła mi oczko. Justin się dziwnie spojrzał. Zignorowałam to.
Ch: Yyy... są.., to znaczy...
J: Chris chciał powiedzieć, że już jest wszystko załatwione i za pół godziny je dostaniemy.- Shirl spojrzała na Chrisa spod byka. Później zerknęła na Justina. 
Sh: Tak Chris?
Ch: Tak.- Musnął jej usta.
K: No czyli wszystko jasne. A wy macie po nie iść..?
J: Tak. Moi koledzy będą czekali na nas, zabierzemy je i szybko przyjdziemy. Kiedy wasi rodzice wrócą?
K: Pewnie im zejdzie w tym sklepie z 2 godziny więc nie ma się o co martwić.- Uśmiechnęłam się do nich. Odwzajemnili uśmiech. Usiedliśmy na kanapie w salonie. Wtuliłam się w Justina. Siedzieliśmy tak i oglądaliśmy jakiś film. 
J: Która jest godzina?
Ch: Twoja ostatnia.- Chris się zaśmiał.
J: Ale śmieszne.
Ch: Wiem.
K: Jest 13.
J: No to idziemy. Chris, zbieraj się.
Ch: Nie chce mi się.
J: Chris.!
Ch: Dobra idę.. nie drzyj się tak.- Wstał ospale z fotela i wyszli. Zauważyłam że Shirl zasnęła. Ktoś zapukał do drzwi. Otworzyłam.
JS( Jaden Smith): Cześć. Jestem Jaden. Ty jesteś Kate? Dziewczyna Justina?
K: Cześć. Yy.. tak. Skąd wiesz?
JS: Justin mi dużo o tobie opowiadał. A jest on może u ciebie? Bo dzisiaj do mnie dzwonił i mówił, że jak tylko bd w Atlancie to mam go odwiedzić. No to jestem.
K: Opowiadał o mnie? Wow! Wiesz.. Justina nie ma. Wyszedł na chwile z Chrisem, ale zaraz wróci. Wejdź.- Wszedł do środka. Rozglądnął się i uśmiechnął.
K: Poczekaj tu chwilę.- Poszłam do salonu obudzić Shirl.
K: Shirl, wstawaj. Jaden przyjechał.-Zerwała się z kanapy.
Sh: Kto przyjechał.?!
K: Jaden Smith.
Sh: O boże.! A ja taka nieuczesana!
K: Nie panikuj. Jesteś piękna jak zawsze. - Wystawiłam jęzor.
K: Jaden.! Chodź.!- Przyszedł na widok Shirl tak się wyszczerzył, że ledwo nie parskłam śmiechem.
Sh: Cześć. Jestem Shirl.
JS: Cześć... ee.. Jestem...ee..
Sh: Jaden.
JS: No... no.. właśnie.
K: No... super. Rozgość się. Ja zrobię herbaty.- Poszłam do kuchni. Robiłam herbatę i słyszałam tylko śmiech Shirl. Tylko to nie był zwykły śmiech, bardziej taki chichot. Jaden wpadł po uszy. Widać, że się zakochał. Dostałam sms. Justin:


" Są już twoi rodzice? ;* "


Odpisałam tylko " nie". I usłyszałam otwierające się drzwi. Podbiegłam do nich.
K: Macie?
J: Mamy.
K: Świetnie. Dajcie je do lodówki.
Ch: Szybko! Rodzice przyjechali. - Chris wpadł jak oparzony do domu. Złapał reklamówkę z piwami, która trzymał Justin i pobiegł do kuchni.
J: Ehem.. coś mi się należy. - Musnęłam jego usta.
K: Dziękuje.- Złapał mnie w tali i przysunął do siebie. 
J: Kocham cię.- Wyszeptał do ucha i czule pocałował w szyje.... CDN








                                                                               ~~~~
No to jest nn, ten wydaje mi się jakiś lepszy niż inne. Ale to już wy ocenicie same xDee. Liczę na dużo komentarzy. A i chciałam polecić fajnego bloga... http://dreams-are-to-meet.blog.onet.pl/ Jest naprawdę świetny i trzyma w napięciu ; ) Kolejny rozdział pojawi się za... no nw jak ładnie poprosicie to za kilka dni  ; D. Pozdrawiam ♥ Khm. ; *

11 komentarzy:

  1. swietny rozdzial :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny rodziaał ;) xd

    OdpowiedzUsuń
  3. super :D nie mogę się doczekać co dalej będzie z tym Jadenem. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mów, że Shirl zakochała się w Jadenie ?!
    Ej ! ;D
    Zajebisty rozdział :)
    Proszę już o nn, Słonko ♥
    I dziękuje za polecenie mojego bloga :***
    Kochana jesteś <33

    @Cheesburgerowa

    OdpowiedzUsuń
  5. super rozdział czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny ;D
    no to Jaden dostanie wjeb od Chrisa jak bedzie podrywal Shirl ;p xd
    ciekawe co bedzie dalej ;D ;)
    czekam na nastepny rozdzial ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. zajebisty :D.
    Już się nie mogę doczekać następnego. :) mam nadzieję, że pojawi się naprawdę szybko ;*;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeeeetne ; D
    Polecam też swojego bloga-dopiero zaczęty, ale chce wiedzieć czy ktoś czyta, więc jeśli przeczytasz to zostaw na moim blogu komentarz proooooszę!!!
    ZAPRASZAM!
    milosc-bieber-nastolatka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. YhYY .!! Czekam na NN @Domciulka

    OdpowiedzUsuń
  10. no ciekawie.. jestem ciekawa jak bd z jadenem i shirl ..;pp
    gorąco xD btw to wracam na http://story-of-alse.blogspot.com/ jesli pamieasz to wpadnij

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz wspaniałego bloga khm ; ** < 3

    OdpowiedzUsuń