Łączna liczba wyświetleń

piątek, 22 lipca 2011

Rozdział 24:noc pełna wrażeń







Sh: O.O !! Karate Kid !! Ja to kocham !! Tam występuje ten ładny no ten... !!J: Jaden Smith.Sh: No właśnie... on jest taki śliczny.Ch: Tsa... bardzo.K: No ale co... jest ładny.J: Tsa... bardzo. Znam go, to mój dobry kolega.Sh: OMG !! Załatwisz mi jego autograf.            J: Załatwię ci, że on tu przyjedzie....

... Oglądaliśmy już 3 film. Chyba "Oczy Julii". Trochę się bałam. Najgorszy był początek, taki straszny. Widziałam, że Shirl z Chrisem sobie przysnęli. Justin był tak wpatrzony, że ani nie drgnął. 
K: Hey !!- Wydarłam się na cały głos.
J: Kate. Wszystko w porządku.
K: Tak tylko mi trochę nudno.- Zrobiłam smutną minę.
Sh: Ta... fajnie tylko jest 3 w nocy.
K: No i co z tego.
Ch: Kate.. nie poznaje cię.
K: No bo wiecie... mam ochotę się zabawić.- Wystawiłam jęzor.
Ch: To idź z Justinem do sypialni. Mówię ci.. noc pełna wrażeń.
K: Łehehehe...- Poszłam do lodówki i wyciągnęłam piwa należące do taty Chrisa. Wróciłam do nich i położyłam je na  stole.
Sh: Jesteś pewna.
K: Na 100 %.
Ch: Ehh... w sumie to raz się żyje.- Otworzył puszkę piwa i zaczął pić.
J: Ale... co powiemy twojemu tacie.- Chris odessał się od puszki.
Ch: Jutro kupimy nowe.
Sh: Taa.. fajnie tylko kto nam sprzeda.
J: Ehh... no wiecie ma się te znajomości.- Justin otworzył następne piwo i podał je mi. Nie byłam pewna tego co robię. Niepewnie wzięłam ją do ręki. Przechyliłam puszkę i powoli zaczęłam wchłaniać jej zawartość. Zrobiłam dwa łyki i myślałam, że zwymiotuje.
K: Jeszcze nigdy nie piłam tak ohydnego piwa!
Ch: Emm... a jakie piłaś ?
K: Smakowe..
J: Dolej sobie soku.- Poszłam do kuchni i dolałam sobie soku malinowego. Zadowolona wróciłam do grupki debili.
Sh: Daj soku... też się napije.- Nawet nie wiem kiedy, wypiliśmy wszystkie piwa, które były w lodówce. A było ich z 10. Najmniej pijana była Shirl. Justin za to chyba najbardziej. Ledwo stał na nogach. a język mu się tak plątał, że nikt go nie mógł zrozumieć.
J: No słońce... idziemy na górę.
K: Yyy... do mnie mówisz.
J: No raczej nie do Chrisa.
K: Mhm... no to chodźmy.- Weszliśmy do pokoju. Rzuciłam Justina na łóżko. Zaczęłam ściągać z siebie ubranie. Bluzka.... stanik... Podeszłam do niego i ściągnęłam mu koszulkę. Gołymi piersiami położyłam się na jego rozpaloną klatę. Poczułam jak jego kowboj wspina się w górę. Stanął mu. Bieber oblizał się i rozpiął mi zamek w spodniach. Zrobiłam to samo z jego spodniami.
J: Kate nie potrafię. Nie mogę ci tego zrobić.
K: Co?
J: Zrozum. Nie chcę cie skrzywdzić.
K: A co masz aż tak małego?
J: Kate.
K: Teraz tak nagle nie chcesz mnie skrzywdzić.- Usiadłam na łóżku.
K: Powiedz poprostu, że mnie nie kochasz.
J: Kocham... najbardziej na świecie. Dlatego nie chce. Mamy jeszcze na to czas.  Jesteśmy pijani. Trochę nas poniosło.
K: No jak widzę ty już wytrzeźwiałeś.- Wstałam wzięłam rzeczy i poszłam do łazienki. Ubrałam się. Wyszłam. Podeszłam do Justina. Pocałowałam go czule.
J: Wiesz... ja bym wolał pamiętać mój pierwszy raz.
K: P..pierwszy raz? To ty jeszcze nie? Haha... Bieber jest prawiczkiem.
J: No i co w tym śmiesznego. No nie wiem chyba że ty...
K: Jaa? Haha.. śmieszny jesteś.
J: No widzisz... ty też.
K: Yy... masz zamiar iść spać?
J: Ja nie. Jest 7 rano. Po co ?
K: No właśnie. I trzeba jakoś kupić te piwa co wypiliśmy. 
J: O to się nie martw. Muszę tylko gdzieś zadzwonić.- Poszłam do kuchni. Usłyszałam tylko jak Justin mówi " Siema Jaden". To mi wystarczyło. Już wiedziałam o co chodzi. Zrobiłam naleśniki. Zerknęłam do salonu. Chrisa i Shirl tam nie było. Byli za to u Chrisa. Spali. Zastanawiałam się czy ich obudzić. A co mi tam. Zaczęłam wrzeszczeć " Wstawać!" Shirl od razu się zerwała, ale co do Chrisa to przez niego mnie gardło boli.
K: Zrobiłam wam naleśniki.- Powiedziałam i się wyszczerzyłam.
Sh: Zaraz przyjdziemy.
K: Ok... to ja czekam na dole.- Wróciłam do kuchni. Justin już jadł.
K: Fajnie, że zaczekałeś...
J: Sorry, ale byłem strasznie głodny.
K: Taa... fajnie. - Usiadłam koło niego i wyciągnęłam z kieszeni telefon. Napisałam sms-a do Cami.


   " Hej. !! Co dziś robimy.? ; D"


Nie dostałam odpowiedzi. Pewnie jeszcze śpią. Przyszli Chris i Shirl. Moja najdroższa przyjaciółka była ślicznie ubrana (klik).
K: Śliczna jesteś dzisiaj, ale skąd ty masz tutaj ciuchy.
Sh: One są z twojej szafy. - Wystawiła jęzor.
K: Serio?
Sh: Nie... żartuje. Wczoraj sobie przyniosłam.
K: Mhm... musisz mi pożyczyć te buty.- W tym samym momencie ktoś zapukał do drzwi.
K: Chris otwórz.
Ch: Czemu ja?
K: Nie gadaj tylko otwieraj.- Ospale wstał z krzesła i poczłapał do drzwi. Otworzył je i staną jak wryty.
Sh: Chris? Kto to?
Ch: Ro.. rodzice.... CDN ( Dedyk. dla Klaudii ;** jednej i drugiej ; P ) 




                                                                              ~~~~


Rozdział nudny... nie mam weny. Wróciłam z Turcji. Było zajebiście. !! Turek się we mn zakochał  i teraz nie daje mi spokoju... no ale cóż. Musze jakoś przeżyć. Proszę o komentarze ; D. To dla mnie ważne. Nie wiem kiedy dodam następny. !! ; P Ale jak się postaracie to za niedługo. Do następnego. !! ; * A co do pytania ... jeśli chcecie być informowane o nn na gadu to po prostu podajcie nr w komentarzu.. lub napiszcie mi na gadu ; D 22748429

12 komentarzy:

  1. Rozdzial calkiem spoko ; P Czekam na nn ; P

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzicie ?
    Cooo ?
    :DD

    Chce nn ; DD

    Zapraszam do mnie
    http://dreams-are-to-meet.blog.onet.pl/

    Buziaki Słonko ♥
    @Cheesburgerowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu moja reakcja to totalny smiech Ro..rodzice .!! HahA ! Ja bym ta zwiała ze cie krece .!!

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde chyba bym uciekla jakbym byla na miejscu Chrisa xd ;D ciekawy rozdzial ;D ;*
    Jagoda xd

    OdpowiedzUsuń
  5. super rozdział nie moge sie doczekać następnego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne jest! czekam na następny :) zapraszam też do siebie http://next-to-u.blog.onet.pl;/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie piszesz masz talent :D

    OdpowiedzUsuń
  8. super :) Zapraszam do siebie http://u-r-my-dream.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. super pisz więcej !! :D xd

    OdpowiedzUsuń
  10. super !!!! dodaj szybko nn proszę ♥ poinformuj mnie na tt :) @xoSusanna

    OdpowiedzUsuń