Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 stycznia 2012

Koniec . !

  Chciałam tylko wam powiedzieć że kończę z pisaniem tego bloga. Powód? Chodzi o to że pod poprzednim rozdziałem przeczytałam trochę przykry komentarz, w którym było napisane wiele prawdy o mnie. Już zbyt wiele razy was zawiodłam, i za dużo obietnic złamałam. Przepraszam za to i  już więcej razy nie będę tego robić. Nikt nie jest idealny. Może jeszcze kiedyś wrócę tu i skończę to co zaczęłam, ale jeszcze nie teraz. Nie jestem tak dobra w pisaniu jak myślałam, a szczerze mówiąc jestem w tym beznadziejna.. i proszę nie zaprzeczajcie. Muszę się jeszcze wiele nauczyć. To jeszcze raz was wszystkich przepraszam!! Pamiętajcie że was uwielbiam i dziękuje za te wszystkie komentarze i za poświęcony czas na czytanie tych moich wypocin. ♥

3 komentarze:

  1. Serio ? Chcesz się przejmować jednym komentarzem . ? -,- Ty potrafisz pisać, i to bardzo dobrze. Czemu ma cię obchodzić to że piszesz gorzej ? Masz swój styl i go nie zmieniaj tylko dlatego że ktoś pisze inaczej. A to że chcesz przestać pisać tego bloga to jest normalnie głupstwo . -,- Co ty, myślisz że jeden głupi komentarz cie zdołuje. To że ktoś przestał czytać twojego bloga i to są jakieś idiotki którym chodzi tylko o to ile postów piszesz, to są jakieś jebnięte . o.O Mówię ci .. posłuchaj mnie bo nie ma po co opuszczać . Próbowałam nie jeden raz pisać tak jak ty, ale w ogóle mi nie wychodziło. Ty masz po prostu to coś w sb że masz taką wyobraźnię, i wiedz że nie przestanę czytać twojego bloga, bo jest najlepszym blog z opowiadaniami jaki znam . Tyle chce ci powiedzieć . i jeśli się zastanowisz co robisz dla tych ludzi których zainspirowałaś to ciarki mi przechodzą po plecach. Zastanów się ... -,-

    Endyrose.

    OdpowiedzUsuń
  2. ; ((( Szkoda .!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz ja mam propozycje czy chcesz zacząć nowe opowiadanie bo ja chce ale nie wiem jak się do tego zabrać . Mam pomyśł na wspólną współprace ja mam wene jak narazie więc jak chcesz :) No i szkoda że kończysz :) Bardzo fajne opowiadanie miałaś :D

    OdpowiedzUsuń